Paulina Grajek

Moda zaangażowana – Różowa wstążka

Różowa wstążka – międzynarodowy symbol oznaczający walkę z rakiem piersi.

W zachodnim świecie, różowy kolor łączony jest z dziewczynkami. Różowy jest ładnym, kobiecym i żywym kolorem a rak piersi dotyka przede wszystkim kobiety. Wybór barwy symbolu Kampanii był oczywisty.

Różową wstążkę zna, a przynajmniej kojarzy każda z nas. Założycielką Fundacji na rzecz Badań nad Rakiem Piersi i pomysłodawczynią akcji z różową wstążką była Evelyn Lauder. Dzięki jej inicjatywie, powstał światowy ruch, który poprawia jakość życia kobiet chorych, świadomość tych, które mają szansę odpowiednio wcześnie zgłosić się do lekarza. Jak co roku cały październik upływa pod hasłem „Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę”. Do tegorocznej akcji marki Estēe Lauder Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi, dołączyła polska marka  RISK made in Warsaw. Każda sprzedana w październiku rzecz w fuksji, czyli kolorze symbolicznej różowej wstążki, równa się 10 zł, które RISK przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi.

Przedstawiam Wam  premierową sukienkę RISKa – Klasykę Gatunku, wiązaną na kokardę sukienkę kopertową, która ma moc i kobiecość, uszytą w tym kolorze specjalnie z okazji startu kampanii.

Wszystkie fuksjowe ubrania RISK, które biorą udział w akcji są tutaj:

 

Do akcji przyłączyły się też perfumerie Douglas i Sephora.

Jak co roku, w październiku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów Estée Lauder, Clinique, La Mer (wyłącznie w Perfumeriach Douglas) i Bobbi Brown (salon firmowy i Perfumerie Douglas), oraz Bumble and bumble i Smashbox (wyłącznie w Perfumeriach Sephora), a także Origins  (dostępność: Salony Firmowe Origins, Perfumerie Sephora). 20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

We wszystkich tych miejscach, także w salonie RISK made in Warsaw przy kasach będą rozdawane różowe wstążeczki, od których w 1992 roku zaczęła się Kampania.

Wybrane produkty biorące udział w akcji:

Puder bronzujący Bobbi Brown

Dramatically Different Moisturizing Gel

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply